ALGUN DIA TOT ARRIBA

sábado, 5 de febrero de 2011

La Flaca, Cannondale R1000

Bueno després de molt buscar pel gran mon d’Internet, per veure si trobava una bici de carretera de segona pota, que entres dintre dels meu plans, no fos molt vella, ni molt feta pols i sobretot un preu raonable. Ja que el que volia era sortir algun dia a fer carretera, o fondre el rodillo.... Al final la vaig trobar a Lleida, que hem va anar de lujo ja que així la podia veure avanç de comprar-la. La setmana passada la vaig anar a veure i me la vaig emporta cap a casa. La bici està impecable, la tenia arraconada ja que en tenia una de carbono, i aquesta feia dos anys que estava parada i la volia vendre.

La bici en qüestió és una Cannondale R1000 Caad7, quadre d’Alumini i forquilla de carbono, porta grup complet Ultegra, i de llantes unes Mavic Ksyrium Elite, en general molt be!!!. A ver que us sembla...

Bueno després d’una setmana que no m’ha donat massa de si, ja que el curro i el cansament que tenia, no m’ha deixat temps fins ahir a la tarda per sortir a provar-la. Com que les tardes són molt enganyoses, he fet una ruta curta, Corbera-Rotonda de Benissanet-Corbera, per veure com és això de la roda fina, i tenir les primeres impressions i sensacions. Al començament una mica estrany, ja que no havia pujat mai a una bici de carretera, i la cosa és molt diferent al mtb, però m’ha agradat, suposo que amb els dies ja anirem pillant el tranquillo a la bici i ja la coneixerem més. Al final 34km i bones sensacions.... Ja aniré comentat com va tot, ara fer Km....

No hay comentarios:

Publicar un comentario